Könyves Tag a hétvégére

11/28/2015

Könyvfikusztól kaptam ezt a kis "játékot", akitől ezúton is elnézést kérek, hogy csak most olvastam, de az elmúlt időszakban annyira eltűntem, hogy még a facebook üzenetek sem jutottak el hozzám. Na de majd most! Szóval tényleg köszönöm, hogy rám gondoltál, és nézzük is, hogy milyen kategóriákat kaptam:

Első fázis - kezdeti vonzalom
Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg.
Hát, nem vagyok rá büszke, de az 1984 új kiadása. Megvolt a régi, klasszikus fehér borítós, de szegény kicsit már meg volt rogyva, ráadásul puha fedeles példány volt, úgyhogy rukkolán megszabadultam tőle, végre lecsaptam egy nagyon-nagyon vágyott, de megvásárolhatatlan magyar regényre... és hát megvettem az új Európás verzióban. Most újraolvasom. Egyébként A babaház úrnője lesz a következő, amit a borítója miatt meg fogok szerezni... nagyon szép.


Második fázis - első benyomás
Egy könyv, amit a tartalma miatt vettél meg.
Szerelem a kolera idején. Azt hiszem többet ehhez nem is kell hozzáfűznöm. A világ egyik legcsodálatosabb regénye. Puktum.

Harmadik fázis - flört
Egy könyv, ami jól van megírva.
Hát na, ide azért elég sokat fel lehetne sorolni. Aktuális hangulatom most azt mondatja velem - már ha szigorúan vesszük, hogy jelen esetben csak egyet lehet kiválasztani - szóval akkor... legyen az Anna Karenina... olyan oroszos kedvemben vagyok éppen.


Negyedik fázis - Első randi
Egy könyv, ami sorozat része, és annyira tetszett, hogy egyből akartad a folytatásokat.
Hát ha nem a Harry Potter (mert mindig azt mondom, és már én is unom), akkor Montgomery Anne-sorozata. Bármikor újra tudnám kezdeni.

Ötödik fázis - Késő esti telefonbeszélgetések
Egy könyv, ami miatt egész éjjel fennmaradtál.
Ez viszont tényleg a Harry Potter. Bocsi. De anno az éjféli sorban állás után reggelig, befejezésig végignyomtam... csak még egy fejezet. Ez rövid. Itt most nem lehet letenni, csak még egyet. Csak még egyet. Már nem látok ki a fejemből, de már csak 6 fejezet van hátra... itt már kár lenne megállni. És vége. Reggel 7, irány a suli, alvás nélkül, de befejeztem! Egy kis megszállott voltam.

Hatodik fázis - Mindig Te jársz a fejemben
Egy könyv, amire sokat gondolsz/gondoltál.
Büszkeség és balítélet. Egy örök kedvenc. És nem... a Büszkeség és balítélet meg a zombik... hallani sem akarok róla, köszöntem!

Hetedik fázis - Találkozás a szülőkkel
Egy könyv, amit ajánlanál a barátaidnak, és a családodnak.
Hát, hát, hát... nem is tudom. Mindenkinek mást, valami személyre szabottat. Nagypapának is mást, legjobb barátnőnek is mást... nincs semmi ami egységes. Valami olyat, ami tudom, hogy érdekli az adott személyt... vagy azt gondolom, hogy tetszene neki.

Nyolcadik fázis - Gondolkodás a jövőn
Egy könyv, vagy könyvsorozat, amit a jövőben újra el szeretnél olvasni legalább egyszer.
Az 1984 nekem most pont ilyen. De egyszer A Mester és Margarita is kell még. Nem tudom... annyi új van amit még nem olvastam, hogy nagyon különlegesnek kell annak lenni, aminek még egyszer nekiülök, és helyette kiesik valami ismeretlen.

Kilencedik fázis - Oszd meg a szeretetet
Kinek küldöd tovább a taget?
Erről már lemaradtam.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

#HarryPotter #JimKay #Hogwarts #BackToTheHarryPotterWorld

Szerző: Making Classic Pop2015. december 9.

WeHeartIt