Liebster Blog Award 2015

10/05/2015


Jujj, Dóri adta nekem ezt a díjat, akitől ezúton lopom kissé az összefoglalóját. Köszi, köszi! 


A Liebster Blog Award:
bloggerek adják egymásnak az online világban, lehetőséget ez arra, hogy olvasóik jobban megismerjék őket; a kezdeményezés Németországból indult, innen a neve is, jelentése: kellemes, értékes, legkedvesebb, legédesebb, szeretetreméltó; a lánclevelekhez hasonló módon terjed:  ha valaki megkapja, továbbadja 5-10 bloggernek, hadd örüljenek ők is, bár senki sem kötelez arra, hogy továbbadd a jelölést, de miért is szakítaná meg az ember a sort, hiszen díjat kapni mindenki szeret... nem?



A szabályok:
Írd meg, hogy kitől kaptad a díjat, linkeld be a posztodba a blogját!
Írj 10 olyan dolgot magadról, ami nem köztudott!
Válaszolj a jelölő személy által feltett kérdésekre!
Nevezd meg az új jelölteket és tegyél fel tíz kérdést nekik!"

10 'nem köztudott dolog' rólam:
Nem szeretem a szoknyákat, pedig viszonylag lányos lány vagyok. De mégsem.
A gimiben francia volt a második nyelvem, bár lenne mit frissíteni a tudásomon.
Imádom a független művészfilmeket. 
A bakancslistámon 61 tétel van, ennek a 70%-a valamilyen utazással kapcsolatos.
Nyolcadikos koromban visszavonhatatlanul beleszerettem Ady Endrébe.
Rajz- és művészettörténet volt az ötödik tárgyam az érettségin.
Hiszem, hogy valahol van egy Fersen grófom.
Megőrülök a régi kastélyokért és kúriákért.
Egy túri rudival nagyon könnyű levenni a lábamról.
A nagypapám végigolvasta nekem a Pöttyös Pannikat.


Melyik a kedvenc évszakod?
Hm. Nehéz, nehéz... téli gyerek vagyok és imádom a karácsonyt, konkrétan megőrülök érte. De nem mondanám kerek perec, hogy na bumm... a tél. Mindegyik kicsit... valamiért. De na. Oké, tél.

Mi a hobbid?
Olvasás? Jó nem... vicceltem. Imádok lovagolni, a tenisszel próbálkozom, és kiskorom óta odavagyok a hegyekért meg a síelésért. Már ha sport. Amúgy nem tudom, mindig valami újat találok ki, most például a zongorázás van tervben. 

Szeretsz/szoktál fotózni?
Imádok, konkrétan instagram függő vagyok. Már régóta gyűjtök egy komolyabb gépre, remélem idén karácsonyra meglephetem végre vele magam... vagy lepjen meg más, ha éppen olvassa a család, akkor na, khm... célzás, célzás!!

Gyűjtesz valamit?
Nem

Mi az a könyv, amit idén olvastál és sok embernek ajánlanád?
Úúú... aljas, aljas :D Beck utolsó nyara egyébként... tényleg, csúcsszuper, szerelmes lettem.

Melyik közösségi oldalon vagy fenn? (moly, tumblr, instagram, pinterest ...)
Tumblr, instagram, weheartit... képek, képek, képek.

Melyik a kedvenc webshopod?
Ebay... kerülöm is egy ideje. Bizsuk már nem is tudom milyen mennyiségben halmozódtak fel. Van egy nagy fekete kalapom is, rendeltem Céline feliratos pólót, na meg bakelit lemezt is. Csak jó tapasztalatom volt eddig, de vigyázat, súlyos addikciót okoz, és lerabolja a kártyád.

Hol szeretsz kirándulni? (város <--> természet)
Is-is. Bár imádok utazni. Következő állomás Párizs és Berlin lesz. Bécset pedig imádom, az idén is esedékes karácsonyi vásárban ismételten megtalálható leszek. Ich liebe dich... vagy mi. természetben meg csak módjával, mert az a nagy túrázós alkat azért nem vagyok.

Melyik a kedvenc városod?
London. És nem is esős, ködös meg hideg... csak néha!! Csodavilág.

Mennyi könyved van?
Basszus... túl sok.

You Might Also Like

1 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

#HarryPotter #JimKay #Hogwarts #BackToTheHarryPotterWorld

Szerző: Making Classic Pop2015. december 9.

WeHeartIt